TAKİP EDİNİZ

İÇERİK ARAMA

FABİM (Fatih Belediyesi İletişim Merkezi)’e her türlü istek öneri ve şikâyetlerinizi iletebilirsiniz


absmiddle Yazdır   -A | A+ 23.12.2016
Bilgisayar teknolojisi ile telefon altyapısını birleştirerek kullanan; Fatihlilerin doğru ve eşit şartlarda Fatih Belediyesi ile irtibata geçebilmesine imkân sağlayan FABİM (Fatih Belediyesi İletişim Merkezi)’e her türlü istek öneri ve şikâyetlerinizi iletebilirsiniz.



Günde yaklaşık 750, ayda 20.000 ve yılda ortalama 220.000 adet çağrıya cevap veren FABİM, Fatihlilerin tüm talep, temenni ve şikâyetlerini kayıt altına alıp, konularına göre tasnif etmekte ve Belediye bünyesindeki 21 Müdürlük ile diğer kamu kurum ve kuruluşlarına iletmektedir. Birimler arası koordinasyonu da sağlayan İletişim Merkezi, ayrıca günde ortalama 300 başvuruya da geri dönüş yapmaktadır.



FABİM’E:

444 0 176 numaralı çağrı merkezinden,

www.fatih.bel.tr adresinden FABİM özel butonu aracılığı ile form doldurarak,

Mobil cihazlara indirilebilen Fatih Mobil uygulaması üzerinden ulaşabilirsiniz.

FABİM’e gelip yetkililerle yüz yüze iletişim kurarak da istek, talep ve şikâyetinizi iletebilirsiniz.