Sol Menüler
Müdürlük Hizmetleri
İmar ve Şehircilik Müdürlüğü
Proje İnceleme ve Ruhsat Şefliği
Numarataj Bürosu
İmar Uygulama ve Kentsel Dönüşüm Şefliği
Ruhsatlandırma Süreçleri
Mimari Proje Bürosunun Yürüttüğü Çalışmalar
- Meri İmar Kanunu ile ilgili yönetmelik hükümlerine göre uygulama projelerini inceleyerek, onaylamak.
- İlgili Koruma Kurullarına proje sunmak.
- Proje tescil işlemlerini yapmak.
- Yapı Ruhsatı ile ilgili işlem ve yazışmaları yürütmek.
- Onaylanan uygulama projelerinin yapı ruhsatlarını tanzim etmek.
- Proje suret tasdiki yapmak.
- Kurumlar arası, kurum içi ve vatandaş yazışmalarını yapmak.
Zemin Etüdü - Statik Proje Bürosu
- Onaylanan mimar projelere ait statik projeleri incelemek ve onaylamak.
- Zemin etüd raporlarını incelemek ve onaylamak.
- Kurumlar arası, kurum içi ve vatandaş yazışmalarını yapmak.
Makine - Elektrik Bürosu
- Tesisat projelerini incelemek ve onaylamak.
- Asansör işletme ruhsatı vermek.
- Buhar kazanlarının işletme ruhsatı vermek.
- Kurumlar arası, kurum içi ve vatandaş yazışmalarını yapmak.
Numarataj Bürosu
- İlçemiz numarataj işlemlerini Numarataj Yönetmeliğİ'ne uygun olarak yapmak.
- Numarataj bilgilerini UAVT'ye kaydetmek.
- Numarataj ve bina kimlik çalışmasını tamamlamak ve gerekli güncellemeleri yapmak.
- MAKS'a uyum sağlamak için gerekli çalışmaları yapmak, MAKS'a girilecek numarataj verilerini girmek.
- Kurumlar arası, kurum içi ve vatandaş yazışmalarını yapmak.
İmar Durumu Bürosu
- Uygulama imar planlarına göre gayrimenkul sahiplerinin talepleri üzerine imar durumu düzenlemek.
- Kurumlar arası, kurum içi ve vatandaş yazışmalarını yapmak.
Harita Bürosu
- İnşaat istikamet rölövesi hazırlamak.
- Kot kesit belgesi hazırlamak.
- Encümene teklif belgesi hazırlamak.
- Revizyon (parsellerde yapılaşmanın tespiti ve çizimi) yapmak.
- Kat irtifakı tasdiki yapmak.
- Kurumlar arası, kurum içi ve vatandaş yazışmalarını yapmak.
Kentsel Dönüşüm Bürosu
- 6306 sayılı Afet Riski Altındaki Alanların Dönüştürülmesi Hakkında Kanun kapsamında İstanbul ili Fatih ilçesinde yapılan riskli yapı tespitleri neticesinde hazırlanan raporları incelemek ve onaylamak.
- Riskli yapı tespiti yapılan binalar için Kira yardımı yapılmak üzere gerekli çalışmaları yürütmek.
- Kurumlar arası, kurum içi ve vatandaş yazışmalarını yapmak.
Kalem Bürosu
- Vergi iadesi gibi mali konularla ilgili tahakkuk ve bordrolarını hazırlamak ve takibini yapmak
- Müdürlükteki personellerin izin, rapor, terfi ve tayin konularındaki tüm işlemlerini yürütmek.
- Müdürlükteki tüm demirbaşların listelerini hazırlamak.
- İhtiyaç olan araç, gereç ve kırtasiye malzemelerini tespit ederek temini için bağlı olduğu amire bildirmek.
- Zimmetinde bulunan araç, gereç ve malzemenin itinalı bir şekilde kullanımını ve korumasını sağlamak.
- Müdürlüğe gelen ve giden tüm evrakın kayıt, zimmet ve takibini yapmak.
- Müdürlüğe gelen evrakın arşivdeki işlem dosyaları ile birleştirilerek işleme konulmasını sağlamak.